torsdag 13 mars 2014

Helgen

Lite smått från helgen Fredagen vart lugn här hemma med Sandra vi hade takos mys och bara tog de lugtn och jag gick och plocka i bombnerslaget :)
Lördagen
Vaknade med Sara ringde och väckte mig och så kom hon och plockade upp mig så åkte vi upp till Eruostop  för att shopa hårfärg till henne sen åkte vi hem till mig, slängde i färgen på henne så åt vi resterna från gårdagen då kom Sandra efter ett och sen Kalle och Davve så satt vi här och drack lite go dricka :) sedan på vankades de partaj på la campana arlanda street cruisers hade fest där de var två olika band som spelade men vi såg bara de ena.
Var sjukt lite folk för oxå vilket var tråkigt med vi hade kul ändå.
När de stängde så åkte vi hem till mig och hämtade lite go dricka så åkte vi hem till Davve och fortsatte partajet där
Nu kommer de en bild bomb från kvällen Titta och Njut :)
 


Jag och Sandra i bilen på vägen dit 

OjOJ

Rock n Roll

Davve

Davve och Sara 

Kalle som inte ville vara med på bild 

Sandra

Kalle åh någon 

Så här "fint" är de i Davves trapp

Ego hihi vart rosa randig lugg denna kväll bara älskar mina hårkritor :)

Lånad bild från Sara som tog kort på mig när jag åt äcklig kebab bläää

Åh en till som Kalle hade tagit på mig när jag muppade mig som vanligt :P

Så här snygg var man dagen efter fy fan vad jag mådde piss men fan så kul hade jag ändå så jag får skylla mig själv när man dricker lite för mycke av de goda eller va säger ni ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar