fredag 21 mars 2014

Konstig dag !

Hela dagen vart omvänt i dag sov alldeles för länge tyckte jag men de gjorde jg egentligen inte eftersom jag somnade inte fören vid fem tiden tror jag de var hade sån jävla rethosta och kramper i magen plus för många tankar i huvet efter mina filmer jag sång under gårdagen.
Började dagen med att sitta i telefonkö till alfa sen när jag väl kom fram så var bara att ringa ams för dom hade inte på anmält mig puckona sen var de bara att ringa alfa igen och säga att jag var påanmäld nu, 
Satt väl i köer i över 2 sammanlagt helt sjukt att de ska ta sån tid :( 
Seden var de bara att ta tag i dagen sysslor började med att diska och plocka lite och då hittade jag mina  hår extensions och såg att var dags att ta hand om dom lite :) så borstade de och så vart dom tvättade 


Efter de började jag rensa mellan alla papper usch och va man har massor av dom vet inte vad jag ska göra av helfets av dom 
Sen var de ju dags för middags lagning hade ingen fantasi i dag så vart att ta av sånt som var nästan slut på, så de vart hemmagjord potatis och broccoli soppa 


Och den vart super god om jag själv får säga de :) 
La upp bilden på insta och fb och fick även ge ut hur jag hade gjort soppan för en kompis tyckte den såg så god ut :) 
Efter middagen ropade soffan på mig hehe la mig där och somnade inte bra vaktande igen vid nio och nu kan jag inte somna om :( 
Men nu är de dags för att krama kudden och hoppas på att jag somnar om så småningom  
Pöss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar