torsdag 13 mars 2014

Måndag

I månads när jag gick upp för att duscha så fanns de inge Vatten vart tokig och ringde på en gång och frågade varför jag inte hade något vatten?? 
Då säger dom att en vatten ventil hade gått sönder de var därför de var avstängt att de skulle komma tillbaka någon gång under dagen men när visste dom inte åhhhh tänkte jag bara då.... 
När jag väl hade packat väskan för att gå över till Sandra för att låna duschen där så kollade jag först om jag hade fått tillbaka vattnet åh de hade jag från kl 9 till ca 13.30 var jag vattenlös :( 
Så de var bara att hoppa in i den fort och göra sig i ordning, för kl 17,00 kom Mirka för att hämta mig och då åkte vi in till stan till Junibacken för bloggevent som Loppi hade och Mirka satt i kändis panelen där så dom ställde massa frågor åh så sen var de middag inget att hurra för om jag säger så blääää 

Maten



Sen var dags att mingla runt lite bland klädstånden och så var ju så söta barn kläder där så man vart kär och önskade att de fanns i ens egna storlek :) 
Kl 21 ca åkte vi där i från så var väl hemma runt tio tiden och jätte trött så de vart sängen på engån :) 

Lite bilder från kvällen 


Fick en mössa från Nova star helt under bar lov it och rätt färg oxå rosa så klart :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar