måndag 9 april 2012

Påsken!

Nu var de ett tag sen igen :-)

Torsdag åkte jag till Rotebrors station för att möta upp pappsen kan kom väl bil tolv tror jag att de var
Medans jag sitter och väntar på pappa :)




Trodde nästan att jag skulle dö på vägen till Enköping haha pappa satt men platan i botten, trodde bilen skulle välta i kurvorna :)
Sen stannade vi på maxi i enköping för att handla lite mat och så. Folk är bra knäppa alla kom fram till både mig och pappa hej hej hej som att man kände dom, eller hej oj jag känner inte dig men kände igen dig från tv opps!
Sen bar vi hem till Fj-100 hann inte komma innan för dörren innan ungarna slängde sig on halsen på mig.
Senare så gick barnen över till grannarna så vi gick senare dit för att hämta hem barnen

Barnen fick åka släpvagn




Pappa över lycklig för att han fick prova grannens nya leksak :)


Här åker alla


På väg hem i blåsten


Här är hela liggan på väg hem till huset


Sen när vi kom hem fick dom leta efter påskägg de var riktigt kul att titta på pappa hade gömt dom lite här och där ungarna sprang runt som virriga hönor :)
Jag fick oxå en påsk present av sötaset Thor en liten rosa påskhare!


Fredag!

Var de full rulle hela dagen en kompis till Mirka kom med hennes familj hennes man och sex barn.
Barnen hade skit kul med varandra lekte som bara den med varandra.
Var helt slut på kvällen somnade som en stock.

Lördag!
Vaknade med världens pannknäck så låg i soffan typ hela dagen och vilade tills de var dags att tända grillen då gick jag och Kevin ut för att göra de.
Så såg de ut haha jag satt på en stol och drack Chai late


Medans kevin tände grillen






Sen efter maten gick jag ut och gick en promenad i en timme


Och pannknäcken försvann lite av de så de var ju skönt

Söndag!
Mamma och Hasse kom och hämtade mig vid tolv och då åkte vi till Strängnäs för att hälsa på Emils farmor och äta lite middag var trevligt
Fick även en present av mamma


En ny skiva till min samling :)
Sen när vi kom hem åkte jag hem till Sandra för att hälsa på lite och kolla på bb och Sara färgade håret på mig igen:)

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar