måndag 23 april 2012

:(

Idag har de vart en lång och jobbig dag, hart haft feber till och från hela jävla dagen och näsan har runnit.
Så har vart hemma från jobbet Men i mon ska jag ditt så hoppas på att febern är borta i mon .
Har pendlat mellan soffan och sängen hela dagen när jag inte sprang i tvättstugan.
Första gången de har vart riktigt jobbigt att tvätta när man har feber bara rann om mig :(
Sen när jag väl vaknade till efter ha sovit hela dagen så var de dags att göra lite mat vart kyckling med potatis å sås. När jag stod och stekte kycklingen så stod jag bara i underkläder så stänkte de upp matt fet på magen och de var inte de skönaste ska jag säger er så nu har jag tre bräm märken runt naveln. Så att laga mat i underkläder rekommenderar jag inte :(
Nu är dom insmorda med kylbalsam så hoppas bara inte de de blir stora brän blåsor får väl se när jag vaknar hur de ser ut :)
Nu ska jag försöka somna om de går eftersom jag har sovit hela dagen så är jag inte så trött men får väl hoppas på de bättre

Så sov gott där ute!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar