tisdag 17 april 2012

Hurtbulle!

Idag har jag vart en riktig hurtbulle först cykla till gymnasiet för möte med en tant som hjälpte mig att söka in till skolor.
Så nu är de gjort hihi jag har sökt in nu iallafall så får vi se om jag kommer in hoppas på de bästa. Men får ju inte hoppas för mycke heller :)
Sen när jag skulle cyklade hem så hade jag fått punka på fan skapet så de var bara att rulla hem den å in igen i källaren upp och duscha och äta lite lunch sen gå ner till tingvalla för att ta bussen till jobbet vart en ganska lugn dag på jobbet vi var bara inne i dag eftersom de har vart så dåligt väder.



Sen på vägen hem så hoppade jag av vid tingvalla och gick hem sen när jag kom hem så körde jag lite zumba i en halv timme.
Kommer sova gott i natt :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar