måndag 16 april 2012

Helgen!

Jobbade som vanligt i fredas sen var de bara hem och packa väskan för en tripp till Enköping igen dåra eftersom min bror Daniel och hans tjej Becka hade kommit ditt, så åkte jag ditt för att träffa dom, hade ju inte sätt min bror på typ ett år sen han flyttade till Norrköping :( och thor fyllde år :)
Mirka kom vid sex tiden och plockade upp mig efter hon hade lämnat av Linnea hos en kompis här i Märsta hihi hon kommer hit och jag åker dit!
Sen åkte vi upp till Maxi för lite handling av gottis till kvällen.
Viktor prata hela vägen hem, fick väl höra mitt namn typ ca 40 gånger om inte mer, känns verkligen av dom när man ses att man är saknad och att man inte träffas så ofta som förut när dom Bode här :( men men
På kvällen gick vi på och kollade på film och snacka en massa Daniel somnade i soffan hihi



En halv sovande Kevin



Lördag!

Vaknade vid nio gick ner för att krama om lilla Thor som fyllde hela fyra år stora killen nu:)
Får öppna lite presenter under frukosten sötnöten



Sen var de bara att göra sig ordning för dagen med kalas med mera ,Göra tårtor å så vidare

Här görs de tårt dekoration



Nelli fick hjälpa till oxå



Så vart våran fina tårta till slut



Sen vart de dags för att fixa frillorna på min underbara syskon

Nellie


Thor



Vid två kom gästerna
Då vart de full rulle med barn överallt
Innan de var dags till att öppna presenter så gick vi ut och rökte då skulle ju lilla Nellie me ut oxå hon hittade Thors cykel som de var punka på hon skulle promt upp på den såg jätte kul ut



Vart skit arg när hon inte kom upp men till slut så med hjälp av mammas jacka :)



Sen när hon fattade att hon inte nåde ner med fötterna på skulle hon dra runt på cykeln istället



Thor öppnar lite presenter



sen efter middagen var jag helt slut ont i huvet, tanden mm så jag gick och la mig

Söndagen låg jag typ i soffan hela dagen och gosade med Älva innan de var dags att åka hem



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar