fredag 24 september 2010

Veckans gång

Varit och kollat i min lägenhet och kollat hur de går i den med renoveringen men dom har inte kommit så långt men vägar har dom satt upp nu iallafall de är en bit på vägen, de är ju ett plus :)
och så tog jag med mig lite rena kläder.
Sen vart de hem till Sandra igen.

Möte upp Malin i Märsta Centrum vi gick och kollade runt lite i centrum, Malin hittade lite i fynd i bokhanden som ska stänga. sen vart de vidare till donken för lite lunch sen körde hon hem mig till pappa. Satt barnvakt en liten stund som Mirka fick ut och övningsköra lite. Sen hem till Sandra igen och vi gick hem till mig och tömde lite ur kylen och tog det hem till Sandra så de inte står där och blir dåligt sen vart att vi kollade lite på film.
Så har vi onsdag vaknade ganska sent men men ibland måste man få lite sovmorgon oxå hihi kollade lite tv sen var vart de en halv timmes träning gå maskin så in i duschen sen kom Sara och hämtade de mig då var de dags att åka till Väsby hem till Madde för lite bläck på kroppen för Saras del hahah. Både jag och Madde trodde att hon skulle svimma och inte klara av att bli tatuerad i svanken med de gjorde hon.
Hon somnade helt sjukt, en annan kunde knappt sitta stil när jag gjorde i svanken. men men alla har ju olika smärtgräns.

Madde in aktion på Sara konturerna färdiga och början på skugningen


Här har vi Sara när hon blir tatuerad och sover :)

Här är den färdig




Sen när vi var färdiga så åkte vi hem till pappa för att göra Linnea och Kevin å Jennifer sällskap tills Pappa och Mirka + barnen kom hem dom var och kollade på ett hus, men de var inte riktig som dom ville ha mm.
barnen var helt slut efter bilfärden


Här har vi några slitna hjältar!


Oliver

Thor

Jennifer och Alice
Selina

Benny


Och söt nosen Nellie som inte ville sova :)


Torsdagen har vi ju oxå tränade en halv timme på maskinen sen var de hem och kolla om de hade kommit någon post och de hade de sen vart på till Ica i Valsta för att köpa cigg sen kom Hasse och hämtade mig och vi åkte och hämtade mamma på jobbet sen åkte vi till två olika Loppis och letade efter Lp skivor, och de gjorde vi både jag och han jag hittade en Elvis och Boppers mm man kan hitta fynd på loppisar.
Sen åkte jag och Sara hem ut på landet för att fria "pappa Ante" som fyllde 57 år. så vart tårta med mera sen vart de hem en stund till Jimmy kom då vart de ner till bryggan och möta upp dom andra där.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar