torsdag 16 september 2010

Familjen Norrström Annorlunda

Förra bilden på familjen från Tv4 2009 Då Thor var liten och Nellie låg i Mirkas mage!

Vart hos pappa i dag och var barnvakt alla små änglar medans pappa övningkörde med Mirka så dom passade på åka till Uppsala och hämta min mobil som var färdig, när dom ändå var ut och åkte. Medans dom var bort så hjälpte jag lilla Benny med sin matte läxa, De var kul de var ju ett tag sen man hållde på med sånt.
Sen fick alla barn bada i omgångar. Efter alla hade fått bada så vart de till att kolla på tv på tecknat alla satt som ljus i soffan och kollade.
Så jag passade på att sitta vid datan och så lite bilder från Mirka
Jennifer och Selina

Coolingen Viktor


Thor Hjärtegullet

Mamma Mirka och sötnosen Nellie


Lilla Linnea som inte är så liten längre
stor tjejen har börjat smika sig!


Och så har min kära Pappa och Nellie


Så har vi sluligen en ny fin bild på hela familjen förutom mig Danniel och Mickis

Nya bilden på familjen Norrström 2010 och Thor är större och lilla sötnosen Nellie har kommit till världen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar