söndag 2 januari 2011

Nyår

Började dagen med att jag sov jätte länge..... inte bra alls :) grannarna hade fest hela natten så jag somnade väl vid sju på morgonen var lagom pigg när jag vaknade eller inte..
Så de var bara att göra sig i ordning när man vaknade och göra sig klar för att åka till mamma och Hasse på middag. var ju hur gott som helst
Förrätt: Skagen toast
Varmrätt: Inbakad fläskfile med Haselbaks potatis och Bea även Kantarell sås och Sallad
Efterrätt: Maräng tårta med hallon
Gott Som Fan......

Sen bar de av till Väsby hem till Madde och Rickard
Haha de gick knappt att se något på vägen när vi åkte ditt snöade så ända in helvete =)
Men men vi kom fram iallafall bättre sent en aldrig.
De var lite folk där bland annat Matte som gick i min klass förut och hans tjej de var kul och träffa han var ju år och dar sen man såg han sen var Johan där med några andra.
Vid tolv slaget gick vi ut till en kulle för att smälla raketer och titta där träffade vi massa folk som följde med hem till dom sen, så vi vart skit mycke folk de var kul.
Haha dom bongade Öl som svampar hehe de menas med att man skär av botten på en pet flaska sen ska man ha den i munnen och en annan ska hälla i ölen så fort som möjligt.. jag klarade nästan en hel. men grabbarna var som riktiga svampar.




Jag vid tolv slaget med skumpan gott

Jag och Sara ut i snön :)

Jag och Sandra när vi hade kommit in
Va dy blöta som blöta hundra

Sara och Sandra vit tolv slaget
Madde i snöovädret ska tända en raket =)

Fy fan vad de snöade hela kvällen alltså var ju helt sjukt .
Men de var den roligaste nyår på länge
Tack alla som förgyllde min kväll
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar