söndag 2 januari 2011

=)

Har hunnit me ganska mycke i dag, diskat lagt ut lite saker på nätet mm
Haft en liten prat stund med lilla fia om nyår o så bland annat.
Sen ner till Mamma för att äta på Martins, Sen gick jag och Mamma till Willys för att köpa hem lite mat till mig hihi som alla vet så är de jävligt vanligt att de är tajt med pengar i januari månad efter jul och så. Som tur är hade jag en snäll mamma som köpte hem lite mat åt mig så jag klarar mig till pengarna kommer denna månad.
Nu har jag tömt mammas minnes kort oxå så hon kan börja använda sin nya mobil som hon fick i julklapp av Hasse.
om man ska tänka på sängen kanske ska ju gå upp tidigt i mon ska var inne i stan kl 9 sen har jag massa annat planerat i mon oxå så god natt så länge



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar