tisdag 6 maj 2014

Helgen

I torsdags åkte jag med mamma och Hasse till Västerås vart av släppt vid hälla där kom Malin och hämtade mig så åkte vi hem till skultuna och lämnade av mina saker sen tog vi med oss nalle och åkte till skogen så han fick springa av sig lite och vi fick en promenad efter de vart de att gå till Ica för handla lite middag vart grillat gött var de och vart en tidig kväll eftersom M och L skulle upp och jobba på fredagen. 
Fredagen jag vaknade halv åtta av mig själv kläde på mig och tog en lång promenad med Nalle 

i solen sen vart de frukost, efter de vart de en dusch sen satt jag på balkongen och torkade i solen sen vart de en promenad igen och utforska skultuna lite, sen vart de till Ica för att handla lite matsäck till utflykten :) 
Efter de vart de soffan en stund tills Malin kom hem då åkte vi till munga för att hämta hem Elias från dagis. 
Har var lite blyg för mig i början sen släppte de. Så när vi kom hem så gjorde Malin middag till den lille och jag han gick ut och sparkade lite boll medans maten skulle bli klar efter maten gick vi till lekparken en stund innan de var läggdags 


När L kom hem från garaget så åt vi middag och glode lite på tv innan de var läggdags. 
Lördag 
Vi åt frukost och gjorde oss i ordning för att åka på en liten utflykt 
Sitter i bilen på väg till Enköping 
 
Vi åte till Mel'' drive in dom hade ett jippo som hete spring meet lille Elias var helt extas han sa hela tiden åh kolla raggar bilarna sötungen :) 
Där träffade vi Josse , Eddie, Mickis åh fleen mm 
De var mycke fina bilar :) 

Lite bilder från dagen 


Sen efter vi vart där så åkte vi hem igen och köpte glass och gick till lekparken efter de hyrde vi en film hade en lugn kväll somnade vid elva 
Söndag tog de bara lugnt till de var dags att åka in till stan för att möta upp mamma och Hasse vid hälla för att bli upp hämtade :) 
När jag kom hen så tog jag en liten power nap sen gick jag över till Sandra och hade lite brud häng med henne och Sara och Malin 

Summa av kademumma en lugn toppen helg :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar