onsdag 21 maj 2014

??

Då har man haft en sån dära Bogg torka igen dåra men men ska bli bättre igen :) 
Så var har hänt sen sist ??  

Vi tar lite småt och gott va som har hänt med lite bilder 
Tjohoo kommer i mina favorit jeans nu :) 


Jag och mamma hade tråkigt en söndag så vi råkade beställa lite skit från fyndiq :) måste ju säga att dom har snabba leveranser, vi fick nästan halva beställningen efter tre dagar så tummen upp för de. 


Här är mina nya bikinis :) 


Hade en hel dag med den här sötnosen och hennes mamma Annso och Sandra  ;) 


Mammas kompis Mia var hos hälsade på med hennes söta valp man vart ju kär på nytt kolla så söt hon är :) 



I lördags vart de grillning och provade även att dricka en öl så gott sakta men säkert fick jag i mig den :) 


Hade lite pysel för mig här om dagen  


Här är min morgon motion nu 


I går kom min tröja som jag har letat efter 86 tröjor :) 


Alltså kolla min nya brödrost så jävla söt passar mig så perfekt eftersom den är rosa :) 


Sådär där har ni lite vad som här hänt sist 
Pöss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar