fredag 22 mars 2013

Torsdag!

Vaknade med världens huvudvärk i dag inte kul alls :(
Men den gick över till slut, när den väl var över så fortsätta jag i badrummet med städningen från golv till tak åh avloppen oxå bälllllll men ett måste ibland :) när jag vag klar där inne fortsatt jag i
resten av lägenheten till Sara ringde för då åkte vi ner och handla lite, hon följde me upp efter de för att hjälpa mig duscha katterna dom släpper ju så mycke hår nu så de är galet :(
Så katterna oxå en städning badade och klippning av klor
Psyco bara älskar att bli borstad ibland, helst ska hon gosa så mycke som de går med kammen oxå...











När Sara hade åkt så fortsatt jag med städningen var bara lite plock damsugning, torka golv, hänga tvätt kvar
Nä är lägenheten stor städad så skönt :)

Nu blir de sängen upp tidigt och hitta present åt Billyboy i mon

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar