onsdag 20 mars 2013

Onsdag!

Låg kvar länge i sängen i dag, så skönt att ha sovit i sin egna säng :)
Jag gick väl inte upp först vid elva . Sen började jag röja i badrummet men hann inte så långt först Paulina ringde och fråga om jag kunde komma ditt och vara barnvakt åt Milton och Melina så de var bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för att åka ditt, de var galet kallt och så och vänta på bussen även fast solen sken





När jag väl kom hem till Paulina så höll hon på att höra sig klar för att sin körskole lärare skulle komma och hämta henne för sina körlektioner.
Hon var lite nåjig att Melina skulle vara gnällig för de har hon varit mot dom andra som har suttit barnvakt åt henne. Men de var Inge problem alls.
Jag satt med henne i knät och lekte med Milton till Pontus kom hem.

Sötnosen Melina



Då tog jag mig en promenad hem satan så kallt de va bara tur att jag hade en mössa i väskan




Hör och häpna jag ligger redan ner bäddad i sängen är galet trött för en gång skull. Kommer nog bli en tidig kväll för mig :)
Bara tur att man ha tv i sovrummet i bland



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar