onsdag 13 juli 2011

Tisdag!


Började dagen men att åka hem till pappa för att gratta Mirka på hennes födelsedag och hjälpte dom att packa in lite saker i bilen. Sen efter ett tag kom Sandra och hämta mig vi började med att åka och tanka och fick lunch av Hasse kyckling sallad mumsela. Sedan rullade bilen till Vidbo för att sola och bada lite, fast jag badade inte de gjorde bara sandra, Sen när annsan kom hem så hjälpte vi henne med maten. Åh ni kan inte gissa vad för god de vart. Fläsk & potatis och löksås mmmums :) åt så jag fick ont i magen men de var de värt, klockan började ticka i väg ganska mycke så vi gav och hem till mig. För sandra skulle hjälpa mig flytta på akvariumet å de tog sin lilla tid om jag säger så men men nu är de gjort, skönt att få de gjort. Nu ligger jag här ner bäddad i sängen och ska läsa några sidor ur boken så Sandra får tillbaka den hihi men men Tack så mycke för hjälpen i dag Sandra <3 och till er andra där ute sussa så sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar