torsdag 14 juli 2011

:)


I dag har vart en seg dag som fan somnade inte först vid 4 i morse och
klockan ringde halv sju för sju hade jag tvättstuga men jag orkade inte gå upp haha låg kvar
i sängen och missa min tvätt tid :(

Slöade hela dagen fram till 3 då var de dags att göra sig i ordning
för jag skulle vara kvart i 4 på Edda och möta upp Sara för att se vart jag skulle vara
på måndag morgon :)

sen gick vi hem till Sara för att kolla om de fanns tid i hennes tvättstuga och de
fanns de i mon kl 7 tjohoo
Måste ju ha rena kläder till nästa vecka....



Saras mästerverk från skolan :)

Fick ett jätte fint glas av Mamma i går tihi

*

Nä nu blir de till att kolla på tv lite orkar inte skriva nå mer i dag
lite vart de i dag iallafall :)
Dom klagar ju att jag uppdatera så sällan

puss och kram syns på stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar