måndag 10 februari 2014

Måndag

Lite nytta hann jag med i dag
vart hos läkaren igen så nu skulle hon skicka rimis så får vi se vad som händer.......
Sen efter besöket gick jag till Ams för ny jävla handlingsplan är så trött på att springa där :( senare sprang jag och S in på maxi åh handlade lite vart massa nyttigt för mig för in gång skull jordgubbar, päron, morötter mm
vidare till bibblan för att hitta en bok till S till hennes pluggande, men den fanns inte tyvärr
möte upp mamma oxå för att få en E-cigg av henne nu
Nu jävlar ska jag ge de ett försök igen hoppas på klara de
har bara rökt ca en halv cigg i dag stolt över mig själv :)
efter allt så var de bara hem till sängen igen haft världens huvudvärk hela dagen och sovit till och från oxå ända jag fått i mig i dag är en liten skål med kräm m mjölk, hoppas på må bättre i mon nu blir de sängen igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar