torsdag 28 juni 2012

Tjohoo

Igår var vi i väg å badade på jobbet med alla barnen å hade picknick riktigt mysigt. Men fy fan va kallt de var i vattnet hela 15 grader men jag badade ändå med barnen eftersom jag hade lovar de vad gör man inte för barnen :) efter ett tag så hade man knappt någon känsel :P
hela gänget på väg till badet



När vi kom tillbaka till skolan så hade två sötnötar plockat lite blommor till mig



När jag slutade så kom söta Annso å hämtade mig de var meningen att vi skulle åka till kista å glutta lite å fika men de var såna köer så vi åkte till Väsby C å strosades runt istället sen fika på de var riktigt mysigt eftersom vi inte ses så ofta å sötnosen har fått en liten söt bebis mage oxå <3
Jag vart jätte glad när vi var inne på HM å kolla för jag hittade ett rosa neon skal som jag har letat så hittar man de där för hela 29 kr billigt å bra tycker jag



-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar