fredag 16 mars 2012

idag har de vart tråkigt väder ute idag inge roligt alls på jobbet för vi var ute i blåsten för dom var inne i klassrummen och installerade projektor i dag så de gick inte att vara inne men efter mellanmålet gick vi.
Jag hade med mig mina zumba



skivor i dag så satt på dom i ett av klassrummet då var de ganska många barn som var med både tjejer å killar med efter typ tjugo minuter så var de bara tre kvar och de var tre killar som tyckte de var skit kul å dansa. Inte så vanligt att killar tycker om de trodde tjejerna skulle dansa mera men inte de :)
Dom dansande över en och halv timme sen tog dom en liten paus
Sen kom dom till mig igen kan vi dans stopp nuuuu hehe dom är bra för söta barnen. Åh de är ju inte vilken låt som hellst dom vill ha heller nä utan babydoll med topcats haha den har gått i omgångar i två dagar nu :)
Sen när jag kom hem så hoppas jag av bussen vi V-centrum för att köpa cigg och då möte jag Sara där så vi fastnade där utanför med att bara att stå och snacka massa skit :)
Efter en stund körde hon hem mig och vet ni vad som låg på mitt hall golv när jag öppnade dörren jo mitt efterlängtade mobil skal som jag beställde för en månad sen
Visst är de fint ? 😃



Och nytt skydds plast som ska vara som en spegel så ska luren bli lite pimpad.
Hann väl inte mer en att sätta ner röven i soffan innan Dea ringde och sa att jag skulle komma till Sandra och säga hej för hon var där, så de var bara att klä på sig och gå ditt skulle bara gå ditt en snabbis men jag fastnade där hehe kom hem vid tolv tror jag så nu hoppas jag att John Blund kommer nu så jag somnar till
Nä sov gott

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar