tisdag 22 mars 2011

Sjuk


Ligger i sängen och försöker sova men de går inge bra. Mår skit huvet dunkar som fan och de känns som huvet väger bly. Och katter som ligger på mig och ska gosa men orkar ej de nu. Öhh kl är 01:58 och klockan ringer kl 08:00 buhu. Ringde chefen tidigare i kväll och sa att jag mådde ännu sämre nu än vad jag gjorde tidigare i dag och sa att jag blir hemma i mon men de gick hon inte me på för de var ingen som kunde hoppa in på lunchen så jag för proppa i mig alvedon innan jag åker så kanske de funkar fick jobba halv dag istället för en hel dag de var de ända hon kunde göra men men de är pengar få se de på de viset nä nu är kl02:04 dags att försöka sova igen

1 kommentar:

  1. What?? Är du sjuk så är du väl, ingen kan väl tvinga dig att jobba då?? Krya på dig gumman!! <3

    SvaraRadera