måndag 30 augusti 2010

18 Aug






Jag 24 år i dag ett år närmare 30 :)

Dagen började med att jag skulle baka lite och när jag skulle börja så hade jag inte änns hälften hemma så jag gick upp till ica och köpte de sista och möte upp Linnea "lilla syster" hon ville hjälpa till så vi passade på att köpa lite lunch oxå.

vi gjorde jätte goda kyckling bagetter. Sen när vi hade ätit upp så var det dags att börja med att baka. Det första vi gjode var sockerkaka eller de skulla ha blivit de..men vi läste lite fel i receptetså vi tog för mycke bakpulver :) så de vart två monster som bara välde över, så de var bara att börja om igen och då vart de bra sen gjorde vi negerbollar och en tårta. Sen kom Mamma och Hasse med Emil fick en Jacka som jag väntar på att den ska komma och blommor. Sen kom Sandra , Sara och Malin fick en plat/locktång:p och den var från Annsaon o Ante oxå. När dom kom fick Sara hjälpa mig och göra två tårtor till så de skulle räcka. Sen ramlade hela famijen Norrström och Annso o Ronny man kan ju säga att det vart fult hus i min lilla två... ......Nu glöde jag ju bort att park och Sofia oxå var där. Fick baseball biljett oxå.

Tusen tack alla som kom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar